  • Data: 2007-07-15 13:07:49
    Temat: Re: Podobny problem....
    Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof pisze:
    > Witam,
    > ponieważ mam także pytanie dotyczące przepisania domu, więc nie chce
    > rozpoczynać nowego wątku tylko tu się podpinam.

    To ja też się podepnę ;-) .

    Jedno z dzieci ma testamentowo dostać dom. Drugie już dostało
    mieszkanie. Niestety ze względu na miniony ustrój mieszkanie było
    zapisane na dziadka. Rodzic zrzekł się praw do dziedziczenia na korzyść
    jednego z dzieci. Zostało to uwzględnione w testamencie dysponującym
    domem. Czy dziecko które ma odziedziczyć dom powinno się obawiać
    "niespodzianek" za strony rodzeństwa?

    Marzena