  • Data: 2010-12-16 22:31:02
    Temat: Re: Podobne nazwy firm i podobna działalność
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "TomaszSZ" <t...@n...pl> wrote in message
    news:iedd13$827$1@news.onet.
    > Powiedzcie mi czy w przypadku sprawy >sądowej jest pewne że wygra firma z
    > roku 2000

    A z jakiego tytułu chcesz skarżyć? Z Ustawy o nieuczciwej konkurencji -
    wprowadzanie w błąd co do pochodzenia/marki? To jeszcze musisz udowodnić, że
    faktycznie tak jest i klienci mogą się mylić, a celem ich działania było
    wykorzystanie renomy.

    > Czy są tutaj bardzo istotne zastrzeżenia nazw w >urzędach patentowych?

    Zastrzeżenie uprościłoby sprawę. Ten kto zastrzegłby pierwszy w tej klasie
    towarowej miałby prawa (z malutkimi wyjątkami)