    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podniesienie płyty grobowej
    Date: Thu, 12 Jul 2012 23:58:58 +0200

    On 2012-07-12 19:28:18 +0000, Kris <k...@g...com> said:

    > W dniu czwartek, 12 lipca 2012 11:59:21 UTC+2 użytkownik Samhow napisał
    > :

    > ,
    > nie
    > osc
    > ,
    >
    > Obiady gotuje tobie kucharka, sprząta sprzątaczka a dzieci wychowuje ni
    > ania?

    Murarz domy buduje,?Krawiec szyje ubrania,?Ale gdzieżby co uszył,?Gdyby
    nie miał mieszkania???A i murarz by przecie?Na robotę nie ruszył,?Gdyby
    krawiec mu spodni?I fartucha nie uszył.??Piekarz musi mieć buty,?Więc
    do szewca iść trzeba,?No, a gdyby nie piekarz,?Toby szewc nie miał
    chleba.??Tak dla wspólnej korzyści?I dla dobra wspólnego?Wszyscy muszą
    pracować,?Mój maleńki kolego.

    --
    Bydlę