  • Data: 2006-07-05 22:19:42
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: "akala" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:e8gugh$9k9$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Pokrewieństwa brak. Narzeczony matki dziecka. Wychowują je
    > wspólnie od circa 4 lat.

    Tak się domyślałem ,że to taki "wujek".No więc tak :
    Jeżeli psycholog podejrzewa to powiadomi policję lub prokuratora.Dziwi mnie
    tylko dlaczego czeka jeszcze miesiąc.Moim zdaniem psycholog jeszcze nie
    powidamia bo nie jest przekonany ,że to jest przestępstwo,a jak się upewni
    to napewno powidaomi ,szkoda jednak boim dłużej tym u dziecka więcej
    problemów

    Matka ,no cóż jeżeli coś podejrzewa to lepiej skończyć z tym "wujkiem"
    wcześniej niż późninej bo będą większe "szkody"- matka może powidaomić
    prokuraturę lub policję ,nuczyciel ,i każda inna osobk która dowie się o
    takim przestępstwie.Wystarczy anonim- to przestępstwo jest ścigane z urzędu
    i nie trzeba tu żadnego wniosku ,wystrczy ,ze organy ścigania o tym się
    dowiedzą.
    reszta co tu/ w tym wątku/ napisano na ten temat to "młócenie słomy" .Matka
    decyzję powinna podjąć dzisiaj kiedy tylko wstanie.

    akal