    From: "akala" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Date: Wed, 5 Jul 2006 18:08:57 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:e8fjsq$dc4$1@atlantis.news.tpi.pl
    > Interesuje mnie- i będę wdzięczna, jeśli ktoś się orientuje- jaka
    > jest standardowa procedura (o ile jest) w postępowaniu w przypadku
    > podejrzenia o molestowanie seksualne dziecka.

    a jakiej proceduru się spodziewasz.Z tego co napisałaś nic nie wynika ,bo
    wszyscy coś kręcą.
    1 napisz kim jest ten wyujek i dalczego ma dostęp do dziecka / kim jest nie
    chodzi mi o nazwisko a o pokrewieństwo/
    2 co tak naprawdę uważa mataka /może jest tak zakochan w tym "wujku" ,że nie
    widzi co on robi/,cy ma jakieś podejrzenia ?- bo wujek / w dosłownym tego
    slowa znaczeniu/ racej nie często ma dostęp do śpiącego dziecka
    3 to ,że ktoś jest zany i szanowany wclae nie wyklucza tego ,że moze byc
    zboczeńcem ,pewien dyrygent był bardzo zanny i szanowany i jest zbocznony, a
    z tego kręgu nie moża równiez jak pokazało życie wykluczyć psychologa.
    4 psycholog nie jest lekarzem tylko psychologiem / choc czasami może być/ ,a
    ponieważ sprawa jest brdzo poważna proponuję matce by dokładnie obserwowała
    zachowanie "wujka" i udała się do innego psychologa bo ten to jakiś dziwny
    ,w czasie urlopu nic nie ustali ,a czs leci.
    5 sprawa jest poważna lecz należy zachować daleko idące środki ostrożności
    i daleko posuniętą rozwagę, najpoważnieszym błędem w takich sprawach jest
    to, że nierozważni ludzie próbują ustalić przyczynę nietpowych zachowań
    dziecka po przez poduwanie mu, po przez zadawanie nieumiejętnie pytań
    rozwiązania prostego " bo on mnie dotykał" - radzę koniecznie zwrócić się do
    odpowiedniego psychologa.
    Jeżeli są poważne podejrzenia ,powiadomić policję i nie czekać,ale nalezy
    pamiętać ,że próba pozbycia się z domu niechcianego już "wujka" a czasami
    męża ,może dziecku przynieść nieodwracalną szkodę na całe życie

    akala