  • Data: 2012-09-18 15:16:36
    Temat: Re: Podawanie imienia i nazwiska na stronie bez zgody
    Od: "ToM1981" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mi się zdaje że się mylicie. Była jakiedyś taka akcja że ktoś tam napisał że
    LIROY to taki i taki i liroy wygrał sprawe, choc ten kto na niego napisał
    nie pisał imienia i nazwiska oraz gdzie mieszka. Kazdy wie o kogo chodzi i
    tyle.
    A co do danych osobowych to umieszczenie imienia i nazwiska i ksywy bez
    zgody własciciela jest naruszeniem art o ustawie o ochronie danych
    osobowych. Nie trzeba podawać adresu
    Do Ani:
    Zgłaszaj go do sądu z powództwa cywilnego, jak będziesz miała dobrego
    adwokata to dostaniesz odszkodowanie wspolmierne to odniesionych strat.(
    licz poniesione koszta * ilosc dni )
    ps. widze ze na tej grupie sa tacy prawnicy jak ze mnie skrzypek