eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami › Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    Date: Fri, 03 Jun 2011 10:42:10 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    <irmguq$43q$4@inews.gazeta.pl> <irmj0o$phh$2@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1105282320040.7860@quad>
    <4...@g...pl.invalid>
    <4de5eb96$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <is4v60$kpp$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4de60d85$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <is5gbn$nes$2@inews.gazeta.pl>
    <4de793fe$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <is84me$5b5$2@inews.gazeta.pl> <is8k9o$g4r$4@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1106030027370.11696@quad>
    <4de88f9e$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <4de898f5$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <x...@4...net>

    W dniu 03-06-2011 10:28, Kamil pisze:

    > Musze cię rozczarować. Nie mam nic z tych twoich projekcji.
    > Za to ty oprócz traumy, masz sklerozę, albo nie wiesz jaki link wrzuciłaś
    > kilka postów wyżej.
    > Przeczytaj go sama, i POSTARAJ się zrozumieć treść którą przeczytasz.

    Nie wrzucałam żadnego linka.
    Nie umiesz czytać i nie potrafisz zidentyfikować znaczników cytowania,
    które akurat w tym poście były poprawne.
    Mógłbyś, gdybyś nie był tak niezmiernie nadęty, spojrzeć, co było w
    poście witka, na który odpowiedziałam.

    Oczywiście nie zrobisz tego, tylko będziesz się awanturował.
    Potem się zaczną obelgi i toczenie piany, bo jeżeli ktoś sugeruje, że
    się pomyliłeś, to pewnie lewak a już na pewno feministka z nożem w
    zębach (nóż oczywiście do kastracji).

    Ach ta prekognicja, czasem mam jej dość...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813