eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-( › Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
  • Data: 2014-04-29 13:50:00
    Temat: Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-29 07:34, Liwiusz pisze:
    > Daj skan tego wyroku, bo coś mieszasz. Klauzula wykonalności to nadruk
    > na wyroku oznaczający prawomocność, a nie nowy wyrok, więc nie rozumiem
    > jak wówczas mogło się coś zmienić. A jak się zmieniło, to trzeba
    > poprosić o poprawę tej omyłki pisarskiej.

    Został wydany nakaz płatniczy w postępowaniu uproszczonym z podaną kwotą
    x zł _netto_.
    Pracodawca się odwołał bo chciał przeciągnąć sprawę i kłócić się o kilka
    stówek.
    Ja widząc co się dzieje darowałem mu te kilka stówek (dostanę odsetki) i
    zgodziłem się na kwotę do której się przyznał.
    Dostałem klauzulę wykonalności tego nakazu nakazu ale na mniejszą kwotę
    podaną bez słowa _netto_!!! A resztę kwoty umorzono.
    Nie nowy nakaz ale klauzula wykonalności starego na inną bezsporną
    kwotę. Sam byłem zdziwiony że tak można.

    Konkludując. Stanęło na tym że teraz po otrzymaniu pita od komornika
    będę składał korektę do zeznania za 2012 rok i udowadniał że mam dwa
    razy zapłacony podatek od tego samego wynagrodzenia.
    Ciekawe jakie kłody pod nogi rzuci mi teraz US.
    Już się nie mogę doczekać :-)

    PS. Czy po egzekucji długu (komornik zajął konto, przesłał pieniadze na
    moje konto) syndyk masy upadłościowej(układowej) może mi już skoczyć czy
    lepiej wyczyścić konto? :-)
    Komornik był sprytniejszy (z moją pomocą) i zajął konto dopiero
    stworzone dla postępowania układowego. 2 dni po przelaniu kasy wysłał
    pismo do komornika że "nie wolno, bo jest upadłość blebleble....