  • Data: 2013-11-21 00:42:51
    Temat: Re: Podatek od kary umownej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Nov 2013, HARY wrote:

    > Nie osób fizycznych. Kary nakłada spółka z o.o.

    Ale działa podobnie :), bo w PDoP z grubsza wszystko jest
    przychodem (co najwyżej zwolnionym).

    > Może teraz coś się wyjaśni. Obok podaję konkrety. ZTCW, 6 stów nie
    > pasuje do żadnego progu urzędowej opłaty, więc... ktoś taką kwotę
    > ustalił pewnie "po uważaniu".

    A to nie wiem.
    Ale podajesz 600 i 647 zł, może te 647 to jakieś udokumentowane
    koszty (wcale nie mówię że zasadne), np. pozwany taksówką
    jeździł i chce zwrotu.
    Nie wiem jak o to zapytać (skutecznie zażądać rozliczenia tego kosztu)

    pzdr, Gotfryd