    From: "Lookasik" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podanie - jak napisać?
    Date: Fri, 14 Oct 2005 07:17:40 +0200

    > Użytkownik "iw" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale jaka jest róznica czy ja zaplace teraz 530 zł czy zapłacę to w ratach?
    > Kara jest karą i mam ją zapłacić ;-)

    taka ,ze np bedziesz zmuszony isc do pracy.

    a jesli chodzi o Twoje pytanie

    adresuje sie do Sadu z podaniem sygnatury akt i zwiezle o co Ci chodzi.
    tylko pamietaj ... pisz tylko prawde.. jesli Twoich rodzicow stac to o
    ratach mozesz zapomniec.. jezeli jestes na studiach tzn mozesz isc do
    dorywczej pracy... 530 zł prosto jest zarobic

    pozdrawiam

    Lukasz