  • Data: 2005-03-05 17:25:40
    Temat: Re: Pod co podpada cofanie licznika w samochodzie?
    Od: "adam .........................." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też mam podobny problem.
    Kupiłem w roku ubiegłym auto z komisu przy znanym dealerze Daewoo/ wcześniej
    kilka lat temu kupiłem u niego nowe auto i byłem zadowolony /, auto było z
    tego samego rocznika, co mój / 2000 / i miało podobny przebieg 65 000 km.
    Pytałem, czy auto jest po wypadku, czy to realny przebieg / auto odkupił
    dealer od właściciela, podszykował i umieścił w komisie /, i na wszystko
    odpowiedziano, ze tak. Nie dali mi jednak do wglądu książki auta, ani tej
    serwisowej, tłumacząc się, ze "poszukają". W międzyczasie chcieli zaliczkę,
    bo podobno byli "kupcy"...Wpłaciłem coś około 4 000 zł i wtedy...znalazła
    się książka. Pierwszy właściciel auta, to firma ochroniarska...drugi...miał
    nim wypadek...
    W aucie wymieniono sondę lambda na spaloną, ustawiono tak poziom spalin, bym
    się niczego nie domyślił...Zadzwoniłem do pierwszego właściciela -
    powiedziani mi, że auto miało...ponad 270 000 km.../Przy polonezie :(/
    Ktos więc przestawił licznik...Zażądałem zwrotu zaliczki i...usłyszałem, że
    nie oddadzą, bo takie maja prawo...Rzeczywiście rzecznik praw obywatelskich
    potwierdził to...Musiałem go odebrać, wywalczyłem tylko upust w cenie /
    niewielki / i teraz co chwila coś naprawiam...
    Ot naiwny, zawierzył firmie, którą znał / widać nie do końca.../

    Zastanawiam się, czy można powołać się na rękojmię za wady ukryte ?