eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta ukradła telefon z paczki! czy ja mam jakiekolwiek szanse? › Re: Poczta ukrad=B3a telefon z paczki! czy ja mam jakiekolwiek szanse?
  • Data: 2004-09-02 17:29:45
    Temat: Re: Poczta ukrad=B3a telefon z paczki! czy ja mam jakiekolwiek szanse?
    Od: "Lenteja" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > Ktoś Ci wysyła telefon zwykłym priorytetem? To chyba jakiś żart......
    >
    > Paczka pocztowa z podaną wartością np. 250 złotych( tak ostatnio wysyłałem
    > trackballa Microsoftu) kosztuje 10,50
    >
    > Jak była opisana aukcja w temacie "koszty i rodzaj transportu"? Ty
    > wybierałaś rodzaj przesyłki czy to leżało w gestii sprzedającego?
    >

    > Ciężka ze mnie idiotka, że się na ten priorytet zgodziłam. Już dwa razy mi
    takie cenniejsze rzeczy zwykłym priorytetem przychodziły i spoko to więc
    uśpiło moją czujność. Gdybym wiedziała nie szczędziłabym na kuriera. Ale
    cóż... Jutro idę do Pani w okienku aby dowiedzieć się, że to moja wina i nic
    nie mogą zrobić ;) Przynajmniej wyczerpię wszystkie drogi dochodzenia swoich
    praw w tym dzikim kraju, Dziękuję za wszystkie rady i proszę o jeszcze!