  • Data: 2008-07-30 18:21:54
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: go2gfq <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy pieczątka to dobre i wystarczające zabezpieczenie odnośnie
    > odbierania na poczcie przesyłek poleconych, tego nie wiem.

    Jeszcze jakiś czas temu aby wyrobić pieczątkę trzeba było okazać
    dokumenty firmy (wpis, nip, regon).
    Teraz pieczątkę można sobie wyrobić jaką się chce, gdzie się chce i z
    jaką treścią się chce.
    Tak więc nie sadzę, aby była to podstawa do sprawdzenia wiarygodności
    osoby / firmy a jedynie biurokratyczna zaszłość Pani z poczty.

    pozdr,
    gfq