  • Data: 2008-07-16 08:41:27
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad"

    > mail poszedł na s...@c...poczta-polska.pl
    > i już po paru godzinach miałem zwrotne zapytanie o mój adres do
    > korespondencji pomimo, że skargę złożyłem w imieniu mamy podając jej
    > adres i pełne dane

    skarga podzialala - juz po paru dniach pracownica UPT zjawila sie pod
    drzwiami mojej mamy z przeprosinami.
    Zadzialalo powolanie sie na te same puntky regulaminu co u twórcy tego
    wątku (tyle że nasza przesylka nie pyla polecona) - poczta nie wymaga
    dokumentu "z orłem" jak ubzdurali sobie pracownicy (o pieczątce przy
    odbiorze w regulaminie tez nic nie ma)
    *** blad ***