  • Data: 2008-07-14 20:33:30
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Jul 2008, Any User wrote:

    > Ale ja już napisałem, że w samym temacie wątku nie mam nic merytorycznego do
    > powiedzenia. Merytorycznie odniosłem się jedynie do aspektów użycia
    > określenia "firma".

    No to Ci tłumaczą: najpierw zapoznaj się z prawem.
    Trochę dookoła tłumaczą, a coś nie jarzysz ;)
    Zacytuję Twój własny tekst: "W ogóle nie powinno się osobistej
    działalności gospodarczej nazywać firmą - to chyba taka polska
    specyfika, aby dodać sobie powagi"

    W Kodeksie Cywilnym jest DEFINICJA znaczenia słowa "firma" i tyle.
    Oczywiście możesz sobie używać "własnych definicji" takich pojęć
    jak firma, weksel czy bank, tyle że wtedy się nie dogadamy i już.

    Korzystając z okazji - siakoś język polski najwyraźniej schodzi
    na psy. Jedni (w tym ja :P) nie wiedzą (do mnie stosować czas
    przeszły poproszę ;>) że polskie słowo "kompakt" nie jest tożsame
    z angielskim "compact", inni przekręcają <cytat> piękne słowo
    <\cytat> "firma", normalnie dojść do ładu nie można o czym kto
    myśli...
    :P

    pzdr, Gotfryd