  • Data: 2008-07-14 15:58:47
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 lipiec 2008 16:42
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g5fp1i$qfr$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ale dlaczego? Znam mnóstwo poważnych, a małych. Wręcz właśnie im mniejsza
    > tym poważniejsza, bo wtedy właściciel jest najbliżej pracownika i pilnuje
    > porzadku. A im większa, tym więcej takich po drodze, co mają alles w
    > dupie.

    Nie przeczę że istnieją firmy jednocześnie małe i poważne. Ale upieram się
    że powszechnie rozumiana "powaga" firmy oznacza jej siłę, a nie czy
    poważnie traktuje klienta , czy też czy szef tej firmy jest jajusem czy
    ponurakiem.

    > No tak, to faktycznie świetny biznes i ideały Enego...

    No co ja ci poradzę że słowa znaczą to co znaczą, a nie to co ty byś chciał
    żeby znaczyły ;)

    p. m.