  • Data: 2008-07-14 14:20:28
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 16:08:29 +0200, Any User napisał(a):

    > Z okrągłą to jest inna historia, ale zwykłą pieczątkę można wyrobić bez
    > okazania jakichkolwiek dokumentów,

    A propos przeczulonych: właśnie mi kumpela sprzedała newsa, u niej w
    pracy przeleją wynagrodzenie na rachunek bankowy, jeśli... przedstawi
    ksero pierwszej strony umowy.

    Co do pieczątek to odsyłam do kodeksu wykroczeń, a tam

    Art. 68. § 1. Kto bez właściwego zamówienia wyrabia pieczęć, godło lub
    znak *instytucji państwowej, samorządowej albo organizacji społecznej*
    lub też taką pieczęć, godło lub znak wydaje osobie nieupoważnionej do
    odbioru,
    podlega karze grzywny.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto bezprawnie posiada, zamawia lub nabywa
    taką pieczęć.
    § 3. W razie popełnienia wykroczenia określonego w § 1 lub 2 pieczęć,
    godło lub znak podlegają przepadkowi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl