  • Data: 2008-07-14 11:11:37
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gwyn napisał(a):

    > Poszłam na pocztę a tam "miła" pani oznajmiła, że nie
    > wyda tego listu jeżeli nie przyniosę (SIC!) pieczątki
    > firmowej. Bo skąd ona ma wiedzieć, że ta firma to moja
    > firma? :)

    Proponuję napisać skargę - którą można wysłać mailem:
    http://www.poczta-polska.pl/napisz_do_nas.htm - zawierającą prośbę o
    podanie podstawy prawnej dla żądania przez pracowników operacyjnych
    pieczątki firmowej. Oczywiście musisz pamiętać, że skarga musi być
    podpisana z podaniem Twojego pełnego adresu ;)

    j.