  • Data: 2008-07-14 10:55:50
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostałam list polecony zaadresowany w następujący sposób
    >
    > SKRÓCONA NAZWA FIRMY
    > MÓJ ADRES
    > ZAMIESZKANIA
    >
    > Poszłam na pocztę a tam "miła" pani oznajmiła, że nie
    > wyda tego listu jeżeli nie przyniosę (SIC!) pieczątki
    > firmowej. Bo skąd ona ma wiedzieć, że ta firma to moja
    > firma? :)

    Kiedyś też miałem kłopot na mojej PP z odebraniem przesyłki bo nie miałem
    pieczątki (przy sobie)
    Sprawa oparła się o kierowniczkę która stwierdziła, że jeżeli adres
    zameldowania w Dowodzie Osobistym jest identyczny z adresem na liście to PZO
    ma wydać przesyłkę.

    Stara carska szkoła, że dokument musi być podbity a pieczęć wazniejsza od
    podpisu.

    boropi