    From: "Barbara" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska - utracony przekaz
    Date: Fri, 4 Oct 2002 00:34:04 +0200

    Użytkownik "krispen" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:anfaco$icp$1@news.tpi.pl...
    > Proszę o pomoc (poradę) w następującym temacie:
    >
    > Fakty:
    > 1. Oczekiwanie na zwrot podatku z U. Skarbowego za rok 2001
    > (ok 1500 pln) do połowy wrzesnia br.
    > 2. Zgłoszenie w/w faktu w Urzędzie Skarbowym - odpowiedź:
    > pieniądze zostały przekazane na pocztę 18.07.2002 r.

    To nie Ty, a US powinien dociekac co stalo sie z pieniedzmi. Oczywiscie na Twoje
    pisemne zadanie.
    Wydaje mi sie, ze nalezy obecnie napisac pismo do US z ŻADANIEM [nie prośbą!]
    wyjaśnienia sprawy, doliczenia odsetek
    ustawowych oraz podania nr rachunku bankowego na ktory nalezy przeslac naleznosc.
    Jesli takowego nie masz, zaloz.
    Oczywiscie mozesz poinformowac US co sam ustaliles.
    Barbara