  • Data: 2004-08-13 22:19:32
    Temat: Re: Poczta Polska - potwierdzenie odbioru
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerze? Nie potrafię wskazać idealnego rozwiązania, ale to nie oznacza, że
    > istniejące obecnie nie może wydawać mi się absurdalne.
    > Czasem na filmach rodem z USA są sceny jak prawnicy polują na adresata aby
    > przy świadkach wręczyć mu pozew, nie wiem czy tak jest naprawdę. A oni tam
    > mają przecież wszystko takie dobre... ;)
    Też zwróciłem na to uwagę. Czasami żeby doręczyć takie pismo stosuje
    przedziwne metody. Chyba tam tak jest. Oni po prostu zrozumieli że w przypadku
    przesyłek odbiorca nie jest strona umowy. Umowę zawiera nadawca z firmą
    doręczającą. Nadawca płaci za dostarczenie pod pysk. Próba przeniesienia
    obowiązku odbierania niedostarczonych a awizowanych przesyłek musiała by sie
    wiązać ze zwrotem części opłaty odbiorcy. U nas musi byc jednak inaczej. Ma to
    służyć właśnie temu o czym napisałeś pod listem. Taki paragtaf 22. Tomek
    ps. a teksty o tym że gdyby nie takie metody to nic by się nie dało doręczyć
    to głupota.