    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta
    Date: Wed, 29 Oct 2008 00:31:48 +0100

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 październik 2008 22:52
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0810282241450.3516@quad>):

    > Jacy tam "wy".
    > Tristan wcale nie narzeka.

    Wręcz przeciwnie... Narzekam na gnojów, bo inaczej ich nazwać nie można, z
    firm kurierskich, którzy zawsze mnie wyciulają mniej lub bardziej. A
    poczta? Od lat idealnie.

    > Poza tym jakoś działa - z wiadomym powszechnie zjawiskiem, że
    > jak jest *LIST* z towarem (do 2 kg można) to pojawia się awizo :),
    > dlatego przedmioty lepiej paczką (jadą autem, to taki wewnątrzpocztowy
    > ficzer, że paczka 0,5 kg jedzie autem ale list 2 kg powinien być
    > przyniesiony w rękach - bezsens).

    No nie, paczka to bez sensu... paczka=awizo, bo paczkowy nie ma klucza do
    skrzynki, to nie włoży. A liścionosz zawsze mi donosi, chyba że za duże i
    faktycznie do skrzynki się nie mieści.

    > Inne przypadki w których podejrzewałem np. że list "wyparował"
    > okazywały się np. moimi błędami w adresie...

    Ano... Ja mam idealną skuteczność. Raz nawet oskarżyłem o zniknięcie, bo
    zapomniałem, że odebrałem ;( Ale pokazali mi podpis, że odbierałem i
    znalazłem towar na półce :D

    --
    Tristan