eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPobieranie opłaty za odbiór osobisty przez sklepy internetowe - czy legalne? › Re: Pobieranie opłaty za odbiór osobisty przez sklepy internetowe - czy legalne?
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobieranie opłaty za odbiór osobisty przez sklepy internetowe - czy
    legalne?
    Date: Tue, 15 Dec 2009 07:02:28 +0100

    (14.12.2009 20:31), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Chociażby. Nie ma więc co płakać o oddzielenie ceny towaru od opłaty
    > transportowej. Kiedyś zresztą kupiłem towar, zapłaciłem za niego, a nie
    > zapłaciłem za przesyłkę. Bo w tzw. międzyczasie doszedłem do wniosku, że
    > on mi nie jest potrzebny i kazałem sprzedawcy go wywalić do kosza w moim
    > imieniu.

    Zgadzam się w 99%. Żeby się zgodzić w pozostałym 1% taka cena musi być
    widoczna na pierwszy rzut oka tak samo jak cena produktu. Niestety w
    większości sklepów internetowych cena przesyłki jest ukryta gdzieś
    głęboko w regulaminie, albo wręcz klient się dowiaduje o niej po
    "przejściu do kasy", założeniu konta, podaniu danych do wysyłki itd....

    p. m.