  • Data: 2004-11-21 17:32:03
    Temat: Re: Pobicie przed centrum handlowym
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kilka dni temu miała miejsce bardzo przykra sytuacja, a mianowicie bardzo
    > dotkliwie pobito mojego kolegę.
    Chodzi o to, że ochrona obiektu w ogóle nie
    > zareagowała. Dowiedziałem się, że można w takim układzie podać do sądu
    > centrum handlowe.

    heja
    z tego co się orientuję to ochrona nie ma obowiązku pilnować porządku na
    zewnątrz sklepu czy galerii ale tylko wewnątrz budynku

    więc sprawa jest przegrana - jedynie powództwo cywilne wobec sprawcy - jeśli
    go znasz z widzenia albo byłbyś w stanie rozpoznać - ale też ciężka bo on
    też będzie miał świadków po swojej stronie a poza tym będą wiedzieć gdzie
    mieszkasz i możesz mieć z nimi problemy przez parę lat zwłaszcza jak ich
    będziesz ciągał po sądach.
    a adwokat oskarzonych stwierdzi że obrażenia nie były trwałe i że uszczerbek
    na zdrowiu był znikomy więc będzie prosił o umorzenie
    poza tym przedmówcy dobrze powiedzieli ze na kasetach nic nie będzie - już
    dyrekcja galerii razem z ochroną ukręci łeb sprawie --- po co im rozgłos ?
    tylko by im ubyło klientów

    trzymaj się - ale jednak życzę Ci powodzenia i na przyszłość wychodzcie w
    grupie a nie pojedynczo

    --
    Pozdrawiam :)
    Ramiel