    From: "NofX" <n...@p...one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie ??
    Date: Sat, 9 Aug 2008 14:05:25 +0200

    > Wiele zależy od tego, co się uda udowodnić w sądzie. Bo znamy opis tylko z
    > jednej strony. Co do zasady niezłym argumentem jest fakt, że tamtych było
    > czterech. Czyli Twój kumpel rzucił się na czterech i jednego pobił - bez
    > sensu. Co robiło trzech pozostałych? Czemu ich również nie pobił? To są
    > pytania, na które sąd będzie chciał znać odpowiedź, gdyby ten drugi gość
    > utrzymywał, ze został zaatakowany.

    No własnie o to chodzi ze to byla tzw"solowka" ze ten pokrzywdzony chcial
    sie bic, a ze dostal to podobno zglosil sprawe.
    Tez mysle ze nie bedzie nic mial. Moze myslal ze jak trafil na mlodszego to
    go pobije czy cos.
    Jakby do czegos doszlo to mam nadzieje ze Policja udostepni tasme z kamery,
    bo chyba obejmuje to miejsce i zobaczy jak bylo naprawde, ze pierwszy z
    rekami wyskoczyl.