    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PoMoCy
    Date: Mon, 6 Jun 2005 00:11:36 +0200

    > Jest problem. Nie wiem gdzie On mieszka, dzwoni do mnie z zastrzeżonego
    > numeru. Potrafi całe godziny wystać pod moim oknem jak jestem sama w domu
    > (a
    > to się często zdaża)... Ja o nim NIC nie wiem, to on wie o mnie wszystko:(

    To może czas się tego dowiedzieć ? - np. zaproponować mu randkę w celu
    poznania, porozmawiania. Będziesz wiedzieć z kim masz do czynienia.
    Niekoniecznie to musi być zboczeniec lub jakiś dewiant :) , ale chłopak,
    który nie widzi świata poza Tobą, a nie potrafi Ci tego powiedzieć wprost.
    Inne co jeszcze mi przychodzi do głowy to może być jeszcze jakiś zakład
    pomiedzy nim i jego kolegami polegający na tym, że on ma Ciebie poderwać.
    Może warto mu dać jakąkolwiek szansę, zamiast widzieć w nim wroga. Być może
    jest całkiem fajnym chłopakiem, który w Tobie widzi bliską sobie osobę :)))
    Powiem Ci jeszcze, że chłopcy w jego wieku w takich przypadkach potrafią
    zachowywać się irracjonalnie i przez to zachowują się bardzo dziwnie,
    czasami wręcz odpychająco pomimo, że są całkiem inni :)
    Tylko pamiętaj, że takie spotkania powinny się odbywać za wiedzą i zgodą
    rodziców, w znanych im miejscach i do tego z dokładnym określeniem czasu
    wyjścia oraz powrotu. Dobrze jest też abyś oddzwaniała w trakcie takich
    spotkań do rodziców, że wszystko jest OK - to dla twojego bezpieczeństwa i
    spokoju rodziców.
    Pamiętaj też, że najlepiej byłoby aby to był "Twój teren" tzn. Tobie znany,
    w którym będziesz się czuć bezpiecznie, ale jednak zapewni zarówno jemu jak
    i Tobie odrobinę dyskrecji w celu porozmawiania.
    Oczywiście co uczynisz dalej jest Twoją sprawą - czy nawiążesz z nim bliższy
    kontakt, czy powiesz mu wprost, że nie chcesz tych kontaktów. Jednak sądzę,
    że dla niego i dla Ciebie będzie to najlepsze i najrozsądniejsze
    rozwiązanie, ponieważ pozwoli mu na upragnione zbliżenie się do Ciebie lub
    rozwianie złudzeń.

    Jacek "Plumpi"