  • Data: 2007-07-21 21:06:32
    Temat: Re: Po studiach co z WKU?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.07.2007 Gozdek <g...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Jestem tegorocznym absolwentem wyższej uczelni. Obroniłem się na poczatku
    > lipca i jak do tej pory jeszcze nie otrzymałem dyplomu. I teraz mam pytanie:
    > Czy czekac na dyplom i zgłosic sie do WKU, czy uczelnia sama wysyła
    > odpowiednie pismo? Jak jest z poborem absolwentów wyższych uczelni? Idzie
    > sie do wojska na jakies szkolenie czy też, przechodzi sie do rezerwy?

    Odczekać, aż dostaniesz indeks z wpisem o zaliczeniu egzaminu dyplomowego.
    Z tymże indeksem (albo dyplomem, jeśli dyplom masz otrzymać niedługo
    później, to warto iść od razu z dymplomem, dyplom jest 'pewniejszym'
    dokumentem) idziesz i dostajesz rezerwę. O ile oczywiście zacząłeś studia
    przed rokiem 2002/2003. Bo jeśli od roku 2002/2003, to sorry, ale miałeś
    odrobić wojo na studiach.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/