  • Data: 2019-10-07 01:31:38
    Temat: Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-04, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Oczywiście. Jak zobaczysz tygrysa z przodu to będziesz uciekał do tyłu.
    > Nie oznacza to oczywiście że odruchem na zobaczenia tygrysa jest zawsze
    > ucieczka do tyłu. Jak masz z tyłu ścianę i o niej wiesz, to będziesz
    > spadał w bok i dalej to będzie odruch.

    Staram się tylko pokazać, że możesz miec parę takich czynników i jakoś
    ten odruch warunkowy musi sobie to wyważyć :)

    > Znalezienie się między dwoma naczepami tirów jest bezpośrednim
    > zagrożeniem życia.

    A wjazd w ciemno na przeciwległy pas nie jest?

    > Tylnym to w ogóle się prawie nie da hamować. Choć przydaje się czasem.
    > Skąd pomysł, że ciężkim motocyklem miałbyś przelecieć rzez kierownicę.
    > Ciężki kojarzą mi się z cruserami, a tam znacznie cieżej podnieść tył
    > przy hamowaniu (nie wiem czy się w ogóle da - mój chopper szybciej
    > zaliczy poślizg przodu niż uniesienia tyłu)?

    No tak pod 300kg całkowitej włączając delikwenta. Jak ta cała masa jest
    tuż za/nad przednim kołem, delikwent przesuwa środek cięzkości do góry, to
    jakieś warunki jakby są.

    --
    Marcin