  • Data: 2010-12-27 22:48:56
    Temat: Re: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d18ea42$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale gdyby to nie był prepaid bym nawet nie zauważył i pewnie by się na
    > jakimś tysiącu skończyło zanim bym się zorientował że jest coś niehalo.

    no wlasnie tutaj stosuja taka taktyke
    w orange masz sms co kazde 25zl czy cus podobnego
    a tu jak dobijesz do 1 tys to zacieraja raczki

    jak masz 200 czy 600 stow to nabijaj dalej
    cwaniaki....

    a pozniej mi ci zablokujemy bo tyle od ciebie jeszcze sciagniemy
    sam brak mozliwosci powiadomiec podczas trwania sesji transmisji jest troche
    dziwny

    niby ich utrzymujemy placimy a pozniej klienta kopna w dupe
    zaplac nam drugie tyle bo jestes los i wg nas pierwsze tyle natlukles bos
    glupi