    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność za mieszkanie???
    Date: Tue, 24 Feb 2009 14:34:32 +0100
    <gna3if$7ja$2@news.wp.pl> <gna78u$39s$1@inews.gazeta.pl>
    <gnbb6g$sf2$1@news.wp.pl> <gnc6ba$8qd$2@inews.gazeta.pl>
    <gncj1o$q7v$1@news.wp.pl> <gnf05m$gcg$2@inews.gazeta.pl>
    <gnib45$gv$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gnie07$ud$1@inews.gazeta.pl>
    <gnk1qj$nl6$2@inews.gazeta.pl> <gnk7np$mga$1@inews.gazeta.pl>
    <gnk9ta$pop$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gnka55$q11$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gnkikf$k42$2@inews.gazeta.pl>
    <gnkldu$ddo$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0902201257170.3520@quad>
    <gnml1q$8ec$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0902201834570.644@quad>
    <gnnp71$squ$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    On Sat, 21 Feb 2009, p47 wrote:

    > Nie mylę!! ale z przykroscia stwierdzam, ze dyskutujesz w sposób
    > nieelegancki (albo masz kłopoty z komputerem) bo wygodnie nie zauważasz
    > odpowiedniego mojego sprostowania wysłanego 12 min po cytowanej wypowiedzi,
    > a godzine i kwadrans przed Twoja niniejszą złośliwością, całkowicie zatem
    > bezzasadną!!

    Przyjmij do wiadomości, że przerwa w działaniu newsów to jest "nic".
    Naprawdę.
    Newsy NIE DZIAŁAJĄ ONLINE - wymiana wiadomości między serwerami może
    zajmować dowolnie długą chwilę.
    Jak Ci się kiedyś zdarzy obejrzeć swoje posty w odwrotnej kolejności
    niż wysłałeś albo stwierdzić że któryś pojawił się z godzinnym opóźnieniem
    to moze będziesz miał temat do przemyśleń :]
    Niezależnie od tego - mam swój serwer news i akurat odświeżanie nie jest
    za częste. Fakt, "sam sobie jestem winien", co nie zmienia tego iż
    niekoniecznie widzę Twoje "sprostowanie" pisząc post.

    Pomijam fakt, że jak wątek jest już dość długi to może się w kolejnym
    czytaniu "rozpaść" i odpowiem niż widzę całą resztę.
    Po polsku: przepraszam jak Ci przykro, ale czepiasz się.

    pzdr, Gotfryd