eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPłatność kartą powyżej (...)złRe: Płatność kartą powyżej (...)zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Date: Tue, 27 Jul 2010 00:00:35 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 23
    Message-ID: <i2l0i8$vo2$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <i2hs56$b9l$1@inews.gazeta.pl> <i2ht5i$etc$1@inews.gazeta.pl>
    <i2i19s$pur$1@news.onet.pl> <i2i3nj$8e1$1@news.dialog.net.pl>
    <i2i4dn$3nq$1@news.onet.pl> <i2i5q6$9kc$1@news.dialog.net.pl>
    <i2i6ln$k0m$1@inews.gazeta.pl> <i2ib4b$l9n$6@inews.gazeta.pl>
    <i2icc5$3im$1@news.net.icm.edu.pl> <i2io0v$9dq$1@inews.gazeta.pl>
    <i2jc9k$sbi$1@news.net.icm.edu.pl> <i2jg11$1d4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1280181642 32514 87.251.232.55 (26 Jul 2010 22:00:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 22:00:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i2jg11$1d4$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:647530
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl>

    >> Ale po co mam kupować więcej jak chcę mniej ?
    >
    > A dlaczego masz kupować w tym akurat sklepie?

    A dlaczego by nie ?

    > Kupuj tam, gdzie akceptują kartę nawet przy kwocie 1 zł.

    A ja wolę tam, gdzie mi wygodnie

    >
    >> A że sklep może ich nie realizować to tylko powód by ten klient właśnie
    >> do tego sklepu uparcie chodził, by sklep wiedział, że takie zapłaty są
    >> potrzebne klientowi. :-)
    >
    > Ale to klient się tylko nawkurza, a sklep będzie miał to w nosie :)

    Zależy czy klient chce się wkurzyć. Jeśli przyjdzie by powkurzać obsługę
    sklepu to ... sam pomyśl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1