  • Data: 2005-11-20 17:55:11
    Temat: Re: Płatność kartą
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux napisał(a):
    > Ano wlasnie. Jak przy wejsciu widze znaczek Visa to wiem, ze czy jestem
    > w Kefirku czy w greckiej kfejce to moge zaplacic karta, ktora mam w
    > portfelu... Po to sa te naklejki. Jak si enie podoba, moze je zdrapac i
    > nikt zlego slowa nie powie...

    Nie chodzi o same naklejki, ale o to, że zazwyczaj przy tych naklejkach
    jest napisane "Akceptujemy płatności kartą/kartami". Pozatym - co w
    wypadku usług? Np. idę do restauracji, najem się za 500 zl i potem
    kelner mi mówi, że kartą zapłacić nie mogę (mimo naklejek przy wejściu)?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl