  • Data: 2008-05-07 08:41:31
    Temat: Re: Plagiat - brak reakcji prawdziwego autora
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "FatMan" <f...@p...onet.eu> napisał w
    > Autorzy innym opowiadań albo nie żyją, albo nie mają środków/czasu żeby
    > pozwać delikwenta w procesie cywilnym (bo tak to się chyba nazywa).

    W procesie cywilnym, ok, to fakt. Lecz do zgłoszenie w prokuraturze (proces
    karny) nie trzeba żadnych środków, mogą to zrobić sami, czemu ich wyręczasz?
    Nie zrobisz czasem wilczej przysługi (tak to się chyba nazywa)? Może lepiej
    niech ponegocjują z plagiatorem i zawrą jakąś ugodę, ale specem od tych
    spraw nie jestem, niech się ktoś wypowie.