  • Data: 2010-06-19 08:42:18
    Temat: Re: Placic ? bledne dane
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jun 2010, mvoicem wrote:

    > Tak swoją drogą - czy ten przepis (tj. par 15) rzeczywiście uzależnia
    > "odliczalność" błędnej faktury od zaakceptowania/niezaakceptowania przez
    > wystawcę?

    Nie, i podanicy z .pl już wygrali sprawy odwoławcze (przed ETS bodaj)
    w zakresie faktur korygujących o tę sprawę.
    Problem w tym, iż w wątku nie ma mowy o VAT i prawidłowości faktury
    dla celów gospodarczych, a o odliczeniu od podatku dochodowego, który
    ani regulacjom ani tym samym jurysdykcji organów .ue nie podlega,
    a jedynym wyznacznikiem "prawidłowości" pozostają krajowe regulacje.

    > No i chyba sam nieodliczony podatek. Bo wskutek nieotrzymania
    > potwierdzenia nie mogę odliczyć podatku....

    Jeśli nie uda się wyegzekwować "zapewnienia prawidłowego
    dokumentu" to zgoda.

    pzdr, Gotfryd