  • Data: 2007-12-05 08:19:43
    Temat: Re: Płaci gazownia, wspólnota, czy ja?
    Od: Yes <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beer pisze:

    > Niestety nie mam pojęcia...
    > Wydaje mi się, że 'gazownia' jest tu najmniej prawdopodobnym
    > 'elementem', który miałby finansować to uszczelnianie...
    > Wg mnie (to tylko niczym nie poparte "odczucie" wynikające z jakiejś
    > logiki...) temat powinien należeć do wspólnoty.

    u nas mamy wyraźnie określone (uchwałą) co należy do mnie a co do
    wspólnoty czyli kto za co płaci. Żeby właśnie nie było takich
    nieporozumień. Oczywiście granicą są liczniki. Nie wiem czy to wynika z
    prawa wyższego czy z naszej uchwały - zapytaj zarządcę o to gdzie
    zaczyna się wspólne a gdzie własne.

    pozdrawiam

    yes