  • Data: 2006-11-09 16:39:28
    Temat: Re: Pismo procesowe
    Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Podajesz za malo danych. Po pierwsze czego dotyczy sprawa? Stwierdzenia
    > nabycia spadku, działu spadku, zachowku?

    Dzialu spadku i zniesienie współwłasności

    > Jaka jest Twoja rola w tym procesie (wnioskodawca, uczetnik postepowania,
    > powod, pozwany?).

    Uczestnik

    > W jakiej formie przyszlo to pismo? Druczek urzedowy wraz z informacja o
    > terminie czy osobne pismo?

    Druczek urzędowy wraz z informacją o terminie - obecność nieobowiązkowa.
    Dodam, że wczesniej dostałem pismo (osobne) o sposobie działu spadku i dodatkowo
    druczek taki jak wyżej(z informacją o terminie) z adnotacją, że mam na pismie
    zająć stanowisko co działu spadku, co też uczniłem tzn. wyraziłem zgodę na
    zaproponowany sposób działu spadku.