eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
  • Data: 2007-01-17 17:36:26
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-01-2007 o 11:45:46 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale po co? Z nudów? Analizować można jak szukamy na przykład
    > zdjęć które moderca zrobił swojej ofierze i które udowodnią że
    > on to zrobił. A co nam da informacja że na tym dysku kiedyś był
    > Office albo film porno z udziałem nieletnich?

    Nie rouzmiem czemu akurat mialo to byc malo istotne. Skoro ten komputer
    laduje tam na kilka lat to chyba nie po to zeby sprawdzic numer seryjny
    windowsa. Mozna zapuscic szybkie odzyskiwanie danych i sie przekonac czy
    aby przed kontrola nie zostaly skasowane wszystkie 'piraty'.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.