eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
  • Data: 2007-01-16 21:46:50
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kłos wrote:

    > ha, ha, ha, w to mi graj, ściągam te filmy, to oprogramowanie, te
    > zdjęcia na ten wypożyczony dysk a w razie "kontroli oprogramowania"
    > pokazuję papierek i mówię, że to już widocznie było na tym dysku, co
    > go od policji dostałem. No super.

    Jak ściągniesz pliki na dysk i one tam są podczas kontroli to ja się
    kompletnie nie dziwię, że zostaniesz za nie ukarany, bo je sam zassałeś (nie
    ma co tu czego dowodzić).

    Natomiast jeśli okaże się podczas analizy powierzchni dysku, że kiedyś takie
    pliki na dysku były (możliwe, że fizyczna analiza powierzchni dysku pozwoli
    na stwierdzenie, jak dawno temu), to taki papierek powinien spokojnie
    wystarczyć.

    > andy_nek

    Pozdrawiam -- Spook.

    --