eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Date: Tue, 16 Jan 2007 17:26:07 +0100

    Dnia 16-01-2007 o 14:57:17 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale dane "odzyskane" z takiego dysku nie będą żadnym dowodem - dowodem
    > będzie to co skopiowali - czyli 120G poświadczone sumą kontrolną.
    > Co z tego że wyciągną jakiś tam film czy program ze skasowanego obszaru
    > - jaki eksprert określi kiedy i przez kogo on tam był wgrany? Bo to że
    > kiedyś był to nie jest żaden obciążający argument.

    Zbaczamy z kursu. Nie o to mi chodzilo. Nie jest nowoscia, ze dane z dysku
    daje sie odzyskac nawet po formacie czy fizycznym uszkodzeniu nosnika (w
    koncu z czegos musza zyc firmy z tej branzy). Dlatego cenniejszy dla
    eksperta jest oryginal dysku niz jego kopia.

    Po drodze w dyskusji padlo zdanie w stylu 'kopia dysku zostaje uznana za
    zgodna z oryginalem'. Podpisuje sie pod tym ekspert albo kto inny do tego
    upowazniony. Skoro jest zgodna to czemu nie zrobic analizy powierzchni
    dysku? Pewnie dlatego, ze kopia jednak nie jest w 100% zgodna z oryginalem.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.