    From: "Zocha" <Z...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilne -proszę o pomoc
    Date: Thu, 28 Feb 2008 22:41:40 +0100

    > Zobacz na te adresy. Przecież są w domenie rządowej. Wystarczy znaleźć kilka, by
    się zorientować, że w całej Polsce są jednakowe.
    > Różnią się tylko nazwą województwa po tzw. małpce.

    Dzięki. Niestety, zasady nie ma, jak zwykle w Polsce. :-(

    Przed małpką jest różnie:
    urząd@ lub info@ lub jeszcze inaczej.
    W nazwach województw (po małpce) też nie ma jednolitości:
    @nazwa.pl jak @lodzkie.pl
    lub
    @woj-nazwa.pl jak @woj-pomorskie.pl
    lub
    @skrót.pl jak @ummw.pl czy @wzp.pl

    A ja nie mogę sobie pozwolić na podanie złego adresu lub pisać do wszystkich
    tylko po to żeby sprawdzić czy poczta się "cofnie".

    No ale, jak Szanowni Grupowicze widzą, jakoś sobie poradzę, bez "życzliwej"
    pomocy kilku z Was.
    A już myślałam grupy,że są po to żeby sobie pomagać. No cóż, człowiek się uczy
    całe życie.

    Mimo wszystko pozdrawiam
    Zocha