    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pijany kierowca ZTM
    Date: Fri, 7 Dec 2007 08:36:24 +0100

    > Po pierwsze, nie wiem czy wiesz, że Polska ma płacić karę za to, że
    > właśnie tych wspaniałych wytycznych nie wcieliła w życie. Po drugie

    napisalem "takie stacje CPR dzialaja juz w wielu miejscach."
    co znaczy ze wiem ze nie wszedzie w polsce dzialaja takie system

    > CPR tam gdzie działa, jest tylko centrum rozdziału informacji. Skoro
    > pytający pisze o tym, że operator udzielił mu informacji, to idę o
    > zakałd, że w tam, gdzie dzwonił 112 było podpięte nie pod CPR, tylko
    > po staremu pod dyżurnego Policji. Albo dzwonił nie na CPR, a na 997,

    widzisz gdybasz... a wystarczy sprawdzic...
    CPR jest powiazany z pogotowiem ratunkowym w warszawie.

    > czyli do dyżurnego Policji. CPR mogło by mu tylko tyle odpowiedzieć,
    > ze jego zgłoszenie przekazano Policji. Przecież oni nie maja zwrotnej
    > informacji w tym zakresie.

    hmmm
    rozumiem ze jesli 20 osob zadzwoni, dla lepszego obrazu na granicy zmiany
    operatora, ze jest bojka na rynku to operator nie wie ze juz wyslal tam
    patrol?
    absurd!
    Musi byc info ze cos zostalo zrobione ze zgloszeniem w przeciwnym razie nie
    obsluzone zgloszenie powinno zostac natychmiast obsluzone przez operatora
    ktory zajmuje jego miejsce!

    > Co sie zaś tyczy Dyżurnego Policji, to tutaj systemy informatyczne
    > mają tylko największe jednostki. W mniejszych system opiera sie na
    > papierowej książce i "zrzucaniu" zadań do mniejszych jednostek
    > niższego szczebla.

    Jak juz pisalem "takie stacje CPR dzialaja juz w wielu miejscach." a nie
    takie stacje sa wszedzie :)

    Steel