  • Data: 2008-04-14 02:39:15
    Temat: Re: Pieszy na skrzyżowaniu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > A) Kto mówi, że szedł równolegle?

    "idzie tuż przy linii brzegowej jezdni, z której skręcam"

    Sam już nie wiesz, co piszesz?

    > B) Kto mówi, że jest tam pełna widoczność?

    A kto mówi, że nie ma tam ostrzału artyleryjskiego?

    > C) Kto mówi, że jest 1 a nie tłum, który głównie skręca, a jednostki rzucają
    > się pod koła.

    O tak, z nadświetlną prędkością ;)

    > Podczas skrętu muszę obserwować 100 rzeczy. Po skręcie już tylko 50. Więc
    > przechodzenie w wyznaczonym miejscu i owszem ma sens, ma sens, ma sens...

    Jak nie potrafisz, to nie pchaj się na afisz.

    Ja tam nie mam problemów z przypilnowaniem, żeby mi nikt pod koła nie
    wlazł. Może dlatego, że jakbym ja wjechał w pieszego, to sam bym się
    poobijał...

    Aha - na prawdę nie musisz zakręcać z pełną prędkością i piskiem opon.
    sugeruję zwolnić.