  • Data: 2019-04-19 18:29:03
    Temat: Re: Piesza ukarana mandatem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-19 o 16:47, J.F. pisze:

    > A uzasadnij.

    Jest szczegółowa definicja motoroweru której hulajnoga nawet
    elektryczna nie spełnia. Brak silnika spalinowego a elektryczny
    nie umożliwia jazdy do 45km/h.
    Pytanie jak uzasadnisz twierdzenie ze jest motorowerem?
    Bo tak mi się wydaje lub tak mi pasowało do dyskusji
    tylko cię ośmieszy jeszcze bardziej.
    Ale próbuj.