  • Data: 2011-04-26 16:43:54
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Apr 2011, Paweł wrote:

    > Znajdź mi definicję zmiany kierunku ruchu w pord

    Uwaga, syndrom trawniczka :)
    Hint: określenia użyłem na .samochody, z argumentacji:
    "jak jadę samochodem obowiazuje mnie PoRD, ale poza drogą już
    nie - o ile nie stwarzam zagrożenia - więc mogę zaparkować sobie
    bezkarnie na trawniku byle poza pasem drogowym" ;)
    Postać absurdalna: "znaczy w czasie prowadzenia samochodu
    mogę kogoś zastrzelić, bo w PoRD nie ma zakazu" ;)

    Objaśnienie łopatologiczne: tak, PoRD jest do kitu, nie tylko
    w tym miejscu. Ale w myśl Konstutucji obowiązuje inny akt
    prawny w randze ustawy, który reguluje "jazdę prosto po łuku
    drogi", znaczy Konwencja Wiedeńska.
    I to jej przepisem kiedyś oberwałem (od grupowiczów), usiłując
    powiesić jakiś argument na tezie zbliżonej do Twojej :]
    (znajdziesz w archiwum, a że było pamiętam dobrze, bo wtopy
    na ogół pamięta się dobrze ;))

    pzdr, Gotfryd