  • Data: 2005-10-15 01:41:06
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "louisa" <h...@e...com> napisał w wiadomości
    news:G5Y3f.106$hx.84@trndny08...

    > kłamiesz. Nie miał żadnej możliwości stwierdzenia tego *celu* na
    > podstawie fotografii.

    Nie?

    > Kłamiesz, dowiedział się jedynie o fotografowaniu niemowlaka w
    *jakimś*
    > szpitalu.

    Co Ty nie powiesz?

    > Nie może nawet podniesc w swietle tego ze nie mial dodatkowo zamiaru
    > zawiadomienia szpitala czy policji. Zadzownil jedynie do redakcji
    znanej
    > z wysokiego poziomu etyki zawodowej.

    No i widzisz. Doszedłeś do tego samego, co ja.

    > Ja za debila uwazam debila ktory na definicje prawna powoluje
    definicje
    > slownikowa, zreszta bardzo watpliwego jakosciowo i profesjonalnie
    > wydawnictwa.

    Wybaczam Ci wszystko po tym, jak ustaliłem skąd jesteś. Ale ja Cię
    proszę uważaj, co piszesz, bo niestety znasz język Polski w dość
    opacznej form,ule. Połowy słów używasz niezgodnie z ich znaczeniem
    powszechnie w Polsce rozumianym i wychodzą strasznie śmieszne rzeczy.
    Odpisując Ci po prostu płaczę ze śmiechu. Wypisujesz wierutne bzdury,
    i to już nie tylko od strony merytorycznej 9bo to kwestia poglądów,
    które możesz mieć odmienne ode mnie i to Twoje prawe) co po prostu
    znaczenia słów. Zresztą z odpowiedzi wnoszę, że nie rozumiesz
    niektórych naszych wypowiedzi.