  • Data: 2005-10-12 16:09:09
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    yark wrote:

    > a na jakiej podstawie zakaz wykonywania zawodu - BEZ WYROKU?

    Np. rażące naruszenie regulaminu pracowniczego.

    [ciach]

    > no teraz to zartujesz. pielegniarki, ktore =prawdopodobnie popelnily
    > przestepstwo= maja podstawy skarzyc fotografa?:-((( I Ty to mowisz jako
    > policjant? nawet z kc wynika, ze nie ma podstaw. ech......

    Jasne, że mają, bo laboludek też popełnił przestępstwo.

    > juz zaczynasz pie...p...rzyc glupoty. dobrze, ze naglosnil!!!!!!

    Następnym razem nagłośni, że np. szedłeś gdzieś z jakąś panienką, kiedy
    Twoja żona była u chorej mamusi i będziesz miał, za przeproszeniem,
    przesrane. Nawet, jeśli się potem okaże, że ta 'panienka' to np. była
    klientka od korepetycji albo coś w tym stylu.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)