    From: "Krasnal [Zabrze]" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Piekarnia pod nami...
    Date: Tue, 19 Oct 2004 18:25:48 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@bzy201.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cl3efn$1ib$1@inews.gazeta.pl...

    > piekarnie nie wyrastaja w nocy :-)
    >
    > A maszyna przypuszczam wciaz tak samo chodzi.
    >
    > Mnie ciekawi czy afcet sie wprowadzil do bloku w ktorym byla juz piekarnia
    > czy nie.

    Facet (znaczy ja ) wiedział, że w domu (kamienica, 5 mieszkań i piekarnia)
    jest właśnie ta piekarnia.

    Jak pisałem w pierwszym poście, mieszadło i "formownicę" do chleba (jak była
    sprawna) dało się wytrzymać i nie to jest problemem.

    Problemem jest to, że jak się "formownica" zepsuła to zaczęła chałasować,
    kupił sobie maszynę do krojenia chleba i ona generuje największe chałasy i
    do tego właściwie cały czas.

    Jak się mieszadło zepsuło (zatarły się łożyska) to też nie dało się
    wytrzymać, ale po naprawie znowu jest o.k.

    Pozdrawiam

    Krasnal