  • Data: 2010-11-02 14:03:13
    Temat: Re: Pieczatka firmy jednoosobowej
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:m3ub5y0bucba$.1fp9ryaod2q6t$.dlg@40tude.net...

    > Heheh, czytałaś wątek?
    > Chcesz się urodzić?
    > Co najwyżej w listopadzie możesz rozpocząć PROWADZENIE DG :)

    > Odliczać koszty... :)))

    > Faktura nie jest Twoja :)

    > A ja myślałem że "na adres korespondencyjny" ;)

    > Będziesz "lżejsza" o kwotę którą zapłacisz za cesję? ;)
    >
    > A tak poważnie, na fakturze od OPa jest Twój NIP?
    > Mam poważne wątpliwości by tam był.
    > Musisz jeszcze wieeeele poczytać o przepisach i zasadach panujących na
    > "wolnym rynku" ;)))

    Jak widać są tacy, którzy muszą sie uczyć, a są racy - którzy już urodzili
    się z tą wiedzą. Ja należę akurat do tej pierwszej grupy.
    Za to w dziedzinach, w których czuję się ekspertem - staram się pomagać
    innym, a nie pokazywać - jaka to jestem mądra.
    Spróbuj kiedyś, to daje satysfakcję.

    A wracajac do meritum - czy różnicą jest tylko NIP? Moja DG będzie
    prowadzona w miejscu zamieszkania, ale co byłoby w przypadku - gdyby
    chodziło np. o sklep z innym adresem?

    Marzena
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl