    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 7 Jun 2012 21:11:55 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Picie piwa pod chmurką

    On Thu, 7 Jun 2012, ToMasz wrote:

    > bo to powinno być tak:
    > Pod chmurką wolno pić, ale zachowywać się trzeba przyzwolicie.

    Ba, ja bym to rozkorelował z piciem.
    Inaczej wychodzi, że bez picia można zachowywać się nieprzyzwoicie :>

    > Natomiast łatwiej jest wprowadzić
    > zakaz picia, który uderza także niewinnych....

    Zupełna nieskutecznosc egzekucji zasad postępowanie przy "zielonej
    strzałce" (i powtarzajace się głosy za usunięciem tej konstrukcji)
    dowodza, że tak to własnie działa.
    Powodów jest całe mnóstwo, niedawno jeden była okazja wspomnieć
    na .samochody (rzecz jasna, nic NTG, o flagi chodziło ;))

    pzdr, Gotfryd