  • Data: 2003-07-20 20:17:19
    Temat: Re: Picie alkoholu
    Od: "Kinka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wywiadu srodowiskowego (czy jak to sie tam nazywa) raczej sie nie robi w
    takich sprawach, bo jest ich strasznie duzo.

    no nie bardzo - robi się w każdej sprawie, chyba, że sąd nie wszczyna
    postępowania...

    > Co do kar.. Jesli to pierwszy raz, to skonczy sie na upomnieniu albo
    umorzeniu sprawy,

    znasz jakąś regułę czy strzelasz? nie sądzę, że tak jest...

    > jesli ktorys z kolei to pewnie nadzór rodzicielski

    chyba nadzór odpowiedzialny rodziców...

    > (rodzice muszą co tydzien jezdzic do wydzialu dla nieletnich i opowiadac o
    tym co sie dzieje z dzieckiem)

    z tego co wiem, to sąd przysyła druk sprawozdania i to co 3 miesiące
    (czasami co 6)

    > albo nadzór kuratora, ale osobiście nie znam przypadku zeby za picie
    alkoholu ktoś dostał kuratora ;) Chyba, że
    takie cos zdarza sie nagminnie...

    a ja znam taki przypadek, tyle, że do tego wypicia doszły informacje o
    niezbyt radosnej karierze szkolnej dzieciaka, co ustalił kurator sądowy
    podczas zbierania informacji do wywiadu środowiskowego...